lauantai 9. maaliskuuta 2013

Laumani

Hei vaan!

Tämä blogini se vaan tuppaa aina unohtumaan, kun jostain on luistettava, niin tästä sitten näemmä. Todella harmillista, kun ponieni luetteloiminen nettiin on tosi järkevää, ihan jo vakuutussyistäkin, kaiken varalta. Jos jostain sattuisi, voin blogillani todistaa, että olen todella omistanut nämä kaikki.

Niin siis, lupasin jo aikoja sitten kuvia ponivitriinistäni! Olen todella tyytyväinen, että minulla on nyt mahdollisuus pitää koko laumani esillä.

Ensin yleiskuvaa. Tällä hetkellä MLP -kokoelmani oleilee kolmella hyllyllä. Alimmalla hyllyllä pidän huomattavasti pienempää Schleich -eläin kokoelmaani. Olen jo päättänyt, että ponikokoelman laajentuessa Schleichit päätyvät laatikkoon. Onneksi tilan loppumiseen menee vielä aikaa, olenhan sen verran epäaktiivinen keräilijä.

Jotain uutta kuitenkin on tullut hankittua; G4 Apple Bloom, Sweetie Belle sekä Princess Cadence, ja G3 Kiwi Tart ja Royal Bouquet.



Sitten lähikuviin. Ylimmällä hyllyllä majailevat kaikki G3 -polleni.


Kakkoshyllyltä löytyy G1 -poneja, sekä ensimmäinen ja viimeinen custom-ponini Baby Night Time. Tälle hyllylle olen kerännyt ne G1 -ponit, joista kokoelmassani pidän eniten.


Hyllyltä nro. 3 voi bongata lisää G1-poneja, hyvin harvalukuiset G2-ponini sekä pienen joukon G4-poneja. Kaikista generaatioista pidän vähiten kakkosesta, ja sen sukupolven poneista olen toistaiseksi halunnut hankkia vain kaksi suosikkiani, ja lapsuudesta rakkaat McDonalds -aterioiden kylkiäisinä tulleet kopuset.


Alimmalla hyllyllä oleilee ainakin toistaiseksi Schleich -kokoelmani. Suurin osa näistäkin on heppoja, kuten näette.


Makuuhuoneen puolelta löytyy vielä kaksi kokoelmaani kuuluvaa pehmolelua, jotka eivät ymmärrettävistä syistä oikein mahdu vitriiniin. :D Nuo vasemmalla näkyvät ponit (lila ja pinkki) ovat siis ihan ehtaa MLP:tä. Älkää kiinnittäkö huomiota loppuihin tilpehööreihin. :}
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti